Στρατηγική Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – E- BOOK με 11 Κεφάλαια – ΓΛΩΣΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Στρατηγική Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – Το ελληνικό ξενοδοχείο στην ψηφιακή εποχή

Η μελέτη Στρατηγική Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου αποτελείται από 11 ευανάγνωστα κεφάλαια που καλύπτουν όλο σχεδόν το φάσμα γύρω από μία αποτελεσματική στρατηγική.

Η παρούσα εργασία στοχεύει στο να παρουσιάσει στον Έλληνα ξενοδόχο σύγχρονα εργαλεία προκειμένου να προωθήσει αποτελεσματικά το κατάλυμα του στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον του τουρισμού.

Η εργασία απευθύνεται στον Έλληνα ξενοδόχο, παρουσιάζοντας και εξηγώντας θεμελιώδεις αρχές σχετικές με την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου, εξηγώντας ενέργειες που πρέπει απαραιτήτως να γίνουν από όλα τα καταλύματα και τους επιχειρηματίες του τουρισμού.

Παρουσιάζονται έτοιμα εργαλεία, έτοιμες διαφημίσεις για χρήση στην Google, ανάλυση των OTA και Metasearch, στρατηγικές αύξησης των απευθείας κρατήσεων καθώς και πρωτοποριακά εργαλεία που μπορούν να είναι αποτελεσματικά στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ.

H μελέτη έχει γίνει από την ομάδα επιχειρηματικής ανάπτυξης YK Advance, μέλος της TMC Publishing Limited. Τα ευρήματα και οι προτάσεις που παρουσιάζονται σχετικά με το σχέδιο ανάπτυξης ξενοδοχειακών μονάδων έχουν εφαρμοστεί στην πράξη.

 

Από την TMC Publishing

Εκσυχγρονίστε την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου σας, αυξήστε τις κρατήσεις και τα reviews ακολουθώντας τον πλήρη οδηγό με 11 Κεφάλαια και στρατηγικές ανάπτυξης ξενοδοχείου

  • Σύγχρονος οδηγός για Έλληνες ξενοδόχους
  • Κατανοητό, απλό κείμενο
  • 11 Κεφάλαια
  • Προτεινόμενες στρατηγικές ανάπτυξης πωλήσεων ξενοδοχείου
  • Έτοιμες διαφημίσεις
  • Στρατηγική αύξηση των απευθείας κρατήσεων
  • Ανάλυση των καναλιών όπως Booking και προτεινόμενες τακτικές
  • PDF
  • Πρόσβαση σε ιστοσελίδα για συνεχή παρακολούθηση αλλαγών, νέων κεφαλαίων, νέων τεχνικών.

Στρατηγική Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – Περιεχόμενα Μελέτης PDF

  1. Εισαγωγή
  2. Google My Business και γιατί είναι απαραίτητο για κάθε ξενοδοχείο
  3. Το website του ξενοδόχου και τα συστατικά που πρέπει οπωσδήποτε να έχει
  4. Google Ads – Πώς να το χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις κρατήσεις
  5. Facebook – Στρατηγικές και προτεινόμενη χρήση
  6. Pinterest για Ξενοδοχεία – Το δωρεάν κανάλι που φέρνει αποτελέσματα
  7. Κανάλια Κρατήσεων & Στρατηγική Ξενοδοχείου – Booking / Expedia / Trivago / Tripadvisor
  8. Direct Bookings & Στρατηγικές Αύξησης Απευθείας Κρατήσεων
  9. Email Marketing και τακτικές
  10. Blogging & Προτεινόμενη θεματολογία
  11. Χρήσιμα Links για ξενοδόχους

Με την αγορά θα λάβετε Το PDF αρχείο της μελέτης στο email σας

Γλώσσα: Ελληνικά

0.00