Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – E- BOOK με 11 Κεφάλαια & Lifetime Πρόσβαση σε ενημερώσεις και νέα κεφάλαια – ΓΛΩΣΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – Μελέτη PDF & Lifetime Πρόσβαση για νέα κεφάλαια & updates

1. Η μελέτη

Η μελέτη Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου αποτελείται από 11 ευανάγνωστα κεφάλαια που καλύπτουν όλο σχεδόν το φάσμα γύρω από μία αποτελεσματική στρατηγική.

Η παρούσα εργασία στοχεύει στο να παρουσιάσει στον Έλληνα ξενοδόχο σύγχρονα εργαλεία προκειμένου να προωθήσει αποτελεσματικά το κατάλυμά του στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον του τουρισμού.

Η εργασία απευθύνεται στον Έλληνα ξενοδόχο, παρουσιάζοντας και εξηγώντας θεμελιώδεις αρχές σχετικές με την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου, εξηγώντας ενέργειες που πρέπει απαραιτήτως να γίνουν από όλα τα καταλύματα και τους επιχειρηματίες του τουρισμού.

Παρουσιάζονται έτοιμα εργαλεία, έτοιμες διαφημίσεις για χρήση στην Google, ανάλυση των OTA και Metasearch, στρατηγικές αύξησης των απευθείας κρατήσεων καθώς και πρωτοποριακά εργαλεία που μπορούν να είναι αποτελεσματικά στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ.

H μελέτη έχει γίνει από την ομάδα επιχειρηματικής ανάπτυξης YK Advance, μέλος της TMC Publishing Limited. Τα ευρήματα και οι προτάσεις που παρουσιάζονται σχετικά με το σχέδιο ανάπτυξης ξενοδοχειακών μονάδων έχουν εφαρμοστεί στην πράξη.

2. Lifetime Πρόσβαση σε νέα κεφάλαια και ενημερώσεις

Καθώς η αγορά του τουρισμού εξελίσσεται διαρκώς, παρουσιάζονται νέα εργαλεία και νέες τεχνικές. Κατά συνέπεια, μία στατική μελέτη PDF μπορεί μεν να καλύπτει ένα μεγάλος μέρος της γνώσης που απαιτείται για το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ ενός ξενοδοχείου, αλλά υστερεί στο ότι δεν είναι δυνατό να ενημερώσει για τις μεταβολές.

Η TMC Publishing ανανεώνει τον οδηγό μέσα από προσθήκες σε κλειδωμένη ιστοσελίδα, όπου παρουσιάζονται νέες μελέτες περιπτώσεων, προτάσεις και στρατηγικές. Η σελίδα ανανεώνεται διαρκώς.

Με την αγορά της παρούσας εργασίας, οι χρήστες αποκτούν τον κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα της TMC Publishing. Η πρόσβαση είναι lifetime.

– Hotel Marketing Guide –

Από την TMC Publishing

Εκσυχγρονίστε την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου σας, αυξήστε τις κρατήσεις και τα reviews ακολουθώντας τον πλήρη οδηγό με 11 Κεφάλαια και στρατηγικές ανάπτυξης ξενοδοχείου

  • Σύγχρονος οδηγός για Έλληνες ξενοδόχους
  • Κατανοητό, απλό κείμενο
  • 11 Κεφάλαια
  • Προτεινόμενες στρατηγικές ανάπτυξης πωλήσεων ξενοδοχείου
  • Έτοιμες διαφημίσεις
  • Στρατηγική αύξηση των απευθείας κρατήσεων
  • Ανάλυση των καναλιών όπως Booking και προτεινόμενες τακτικές
  • PDF
  • Πρόσβαση σε ιστοσελίδα για συνεχή παρακολούθηση αλλαγών, νέων κεφαλαίων, νέων τεχνικών.

Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου – Περιεχόμενα Μελέτης PDF

  1. Εισαγωγή
  2. Google My Business και γιατί είναι απαραίτητο για κάθε ξενοδοχείο
  3. Το website του ξενοδόχου και τα συστατικά που πρέπει οπωσδήποτε να έχει
  4. Google Ads – Πώς να το χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις κρατήσεις
  5. Facebook – Στρατηγικές και προτεινόμενη χρήση
  6. Pinterest για Ξενοδοχεία – Το δωρεάν κανάλι που φέρνει αποτελέσματα
  7. Κανάλια Κρατήσεων & Στρατηγική Ξενοδοχείου – Booking / Expedia / Trivago / Tripadvisor
  8. Direct Bookings & Στρατηγικές Αύξησης Απευθείας Κρατήσεων
  9. Email Marketing και τακτικές
  10. Blogging & Προτεινόμενη θεματολογία
  11. Χρήσιμα Links για ξενοδόχους

Με την αγορά θα λάβετε

  1. Το PDF αρχείο της μελέτης στο email σας
  2. Κωδικό εισόδου σε ιστοσελίδα όπου η ομάδα της TMC Publishing προσθέτει ενημερώσεις, αλλαγές, νέα κεφάλαια, νέες στρατηγικές – η πρόσβαση δεν έχει ημερομηνία λήξης – (lifetime access)

Γλώσσα: Ελληνικά

20.99