Στο παρόν άρθρο αναλύουμε τα βασικά σημεία που πρέπει να γνωρίζει ένας επιχειρηματίας σχετικά με τις πωλήσεις μέσω Amazon. Παρουσιάζονται ενημερωτικά στοιχεία σχετικά με τη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού πωλητή, θέματα σχετικά με ΦΠΑ, οι προμήθειες που κρατά η πλατφόρμα καθώς και προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπιστούν κατά τη διαδικασία.

Πώς ανοίγει ένας λογαριασμός πωλητή στην Amazon

Για να μπορέσει μία επιχείρηση να διαθέσει τα προϊόντα της μέσω της πλατφόρμας της Amazon πρέπει να δημιουργήσει το λεγόμενο amazon seller account. Για μία ελληνική επιχείρηση το άνοιγμα του λογαριασμού μπορεί να είναι μια χρονοβόρα και ακριβή υπόθεση καθώς για να γίνει αποδεκτή η αίτηση εγγραφής πωλητή και να ανοίξει ο λογαριασμός στην Amazon, είναι πιθανό να ζητηθούν συγκεκριμένα δικαιολογητικά που να αφορούν την εταιρία τα οποία τις περισσότερες φορές πρέπει να έχουν μεταφραστεί και επικυρωθεί από δικηγόρο στην αγγλική γλώσσα.

Επιπλέον, καθώς η amazon δεν έχει ελληνικό marketplace, θα πρέπει ο λογαριασμός πωλητή να ανοίξει μέσα από την αγγλική πλατφόρμα πωλητών.

Η διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού πωλητή μπορεί να είναι από απλή έως πολύ περίπλοκη καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να περιμένουν μήνες μέχρι το αίτημα ανοίγματος λογαριασμού να γίνει αποδεκτό.

FBA (Fullfilled by Amazon) και απόκτηση ΑΦΜ σε ευρωπαικές χώρες.

Το 2ο μεγάλο εμπόδιο που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις εφόσον καταφέρουν με επιτυχία να ανοίγουν τον λογαριασμό πωλητή είναι η δημιουργία αριθμού φορολογκού μητρώου σε ευρωπαικές χώρες.

Γιατί χρειάζεται οι εταιρίες να έχουν ΑΦΜ σε άλλες χώρες;

Αυτό που προσφέρει η Amazon παγκοσμίως και της έχει επιτρέψει να γίνει ο απόλυτος ηγέτης στο λιανικό εμπόριο είναι η υπηρεσία FBA (Fullfilled by Amazon). Η υπηρεσία αυτή πολύ απλά επιτρέπει στους πωλητές να αποστείλουν προϊόντα μαζικά σε κεντρικές αποθήκες της Amazon και από τη στιγμή που τα προϊόντα φτάσουν και αποθηκευθούν, η Amazon αναλαμβάνει με το δικό της σύστημα logistics ό,τι σχετίζεται με μεταφορές στον τελικό πελάτη και επιστροφές.

Με λίγα λόγια από τη στιγμή που ο έμπορος ενεργοποιήσει την υπηρεσία FBA το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να αποστείλει με κάποια μεταφορική εταιρία τα προϊόντα στις αποθήκες που θα ζητήσει η Amazon.

Για να μπορέσει όμως η ελληνική εταιρία να αποστείλει και να αποθηκεύσει προϊόντα σε μία ξένη χώρα (πχ Γερμανία) θα πρέπει απαραιτήτως να έχει ΑΦΜ στη χώρα αποθήκευσης. Έτσι για να γίνει αποθήκευση σε Γερμανική αποθήκη θα πρέπει να υπάρχει γερμανικό ΑΦΜ με ό,τι αυτό συνεπάγεται (διαδικασία απόκτησης ΑΦΜ με γερμανό λογιστή, μηνιαίες δηλώσεις ΦΠΑ από το γερμανό λογιστή κλπ). Εάν στο παραπάνω παράδειγμα υποθέσουμε οτι πρέπει να γίνει αποθήκευση και σε μία άλλη αγορά εκτός της Γερμανικής πχ Ισπανία, τότε η ελληνική επιχείρηση θα πρέπει να έχει φροντίσει να αποκτήσει ΑΦΜ στην Ισπανία και να φροντίσει να υποβάλλει τις μηνιαίες δηλώσεις ΦΠΑ στην Ισπανία με κάποιον Ισπανό λογιστή.

Ανάπτυξη λογαριασμού Amazon, brands, αλγόριθμος

Εάν υποθέσουμε ότι η ελληνική επιχείρηση έχει ανοίξει το λογαριασμό πωλητή στην Amazon και ταυτόχρονα έχει φροντίσει να αποκτήσει με κάποιον ξένο λογιστή το ΑΦΜ στις χώρες στις οποίες επιθυμεί να αποθηκεύσει τα προϊόντα της, τότε επί της ουσίας μπορεί να ξεκινήσει τις πωλήσεις μέσω Amazon.

Η ανάπτυξη πωλήσεων ξεκινάει από τη δημιουργία της σελίδας προϊόντος. Η σελίδα αυτή θα πρέπει να είναι δομημένη με συγκεκριμένο τρόπο ώστε ευνοείται από τον πολύπλοκο αλγόριθμο της Amazon. Επιπλέον κατά τη δημιουργία της σελίδας, είναι πολύ πιθανό να ζητηθούν επιπλέον στοιχεία ώστε να εγκριθεί πλέον το προϊόν και να γίνει δημόσια ορατό στην πλατφόρμα. Η Amazon μπορεί να ζητήσει από τον πωλητή συμβόλαια, trademarks ή τιμολόγια που να πιστοποιούν οτι ο πωλητής μπορεί νόμιμα να εμπορεύεται το συγκεκριμένο προϊόν.

Αδυναμία του πωλητή να αποδείξει τα παραπάνω ή προσπάθεια δημιουργίας σελίδας προϊόντος που δεν πληρεί τους όρους συνεργασίας της Amazon (για παράδειγμα ο πωλητής προσπαθεί να ανεβάσει προϊόν δικό του που χρησιμοποιεί μάρκα που είναι trademark άλλης εταιρίας) μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμο κλείσιμο του λογαριασμού.

Εφόσον ο πωλητής έχει δημουργήσει την σελίδα προϊόντος και αυτή εγκριθεί, τότε το προϊόν είναι διαθέσιμο για αγορά από την πλατφόρμα.

Σε ποιες αγορές είναι διαθέσιμο προς πώληση ένα προϊόν μέσω Amazon

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι θέμα στρατηγικής απόφασης της εταιρίας. Λόγω του ότι η ενασχόληση με την αγορά της Amazon απαιτεί συγκεκριμένες γνώσεις προτείνεται η λήψη βοήθειας ενός συμβούλου που γνωρίζει την ανάπτυξη πωλήσεων μέσω Amazon. Ο σύμβουλος σε συνεννόηση με την επιχείρηση θα αποφασίσει σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμα τα προϊόντα προς πώληση.

Η απόφαση αυτή σχετίζεται ασφαλώς άμεσα και με ενέργειες που θα πρέπει να έχουν προηγουμένως γίνει ώστε να υλοποιηθεί νόμιμα η απόφαση. Για παράδειγμα εάν η επιχείρηση επιθυμεί να κάνει το προϊόν διαθέσιμο πανευρωπαϊκά θα πρέπει ενδεχομένως να έχει φροντίσει να αποκτήσει ΑΦΜ σε όλες τις χώρες που θα ζητηθεί αποθήκευση (και να αναλάβει και τα ανάλογα λογιστικά κόστη). Επίσης εάν η επιχείρηση επιθυμεί να πουλήσει στην Amazon Αμερικής θα πρέπει να έχει ήδη νομικό πρόσωπο στις Ηνωμένες Πολιτείες ώστε να ανοίξει λογαριασμό πωλητή στην αμερικανική πλατφόρμα πωλητών.

Στην περίπτωση που μια επιχείρηση αποστείλει προϊόν σε αποθήκη amazon σε χώρα στην οποία δεν έχει ήδη ΑΦΜ, προβλέπεται κλείσιμο του λογαριασμού Amazon σύμφωνα με τους όρους της εταιρίας.

Συνολικά η Amazon διαθέτει τα εξής marketplaces:

Αμερική, Καναδάς, Μεξικό, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία,Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Αραβικά Εμιράτα, Βραζιλία, Αυστραλία, Ινδία, Σαουδική Αραβία. Τουρκία, Σουηδία και Πολωνία.

Τι προμήθεια χρεώνει η Amazon?

Κάθε φορά που πραγματοποιείται μία πώληση μέσω Amazon, η πλατφόρμα χρεώνει το λεγόμενο referral fee. Η προμήθεια αυτή εξαρτάται από την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν. Τις περισσότερες φορές η χρέωση referral fee είναι ανάμεσα σε 8% και 15%. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις προμήθειες Amazon ανά κατηγορία εδώ.

Επιλογή πλάνου πωλήσεων

Μία από τις αποφάσεις που πρέπει να λάβει η επιχείρηση που ξεκινά στην Amazon είναι το πλάνο πωλήσεων που θα επιλέξει να χρησιμοποιεί στην πλατφόρμα.

Υπάρχουν 2 διαθέσιμα πλάνα πωλήσεων, το individual (μεμονωμένο) και το professional (επαγγελματικό).

Όσοι επιλέξουν το individual θα πρέπει να καταβάλουν για κάθε τεμάχιο που πωλούν μέσω της Amazon 0,99$ + προβλεπόμενους φόρους ενώ όσοι επιλέξουν το professional θα πληρώνουν μηνιαία συνδρομή 39,99$ + προβλεπόμενους φόρους, ανεξαρτήτως των τεμαχίων που πωλούν ή ανεβάζουν προς πώληση στην πλατφόρμα της Amazon.

Γι’αυτό και ένα ενδεικτικό κριτήριο προβλεπόμενους φόρουςεπιλογής είναι αν η επιχείρηση πουλάει πάνω από 40 τεμάχια μηνιαίως (40×0,99$=39,6$) συμφέρει να επιλεχθεί το professional plan ενώ αν πουλάει λιγότερα το individual plan.

Μία σύγκριση των δύο πλάνων αποτυπώνεται εδώ.

Ανεξαρτήτως αυτού, το professional plan διαθέτει μια σειρά προνομίων σε σχέση με το individual, όπως η δυνατότητα πώλησης σε επιπλέον 14 κατηγορίες ( προϊόντα ομορφιάς, ρουχισμό, υποδήματα κλπ), τη δυνατότητα προβολής του Buy Box (επιτρέπει στους αγοραστές να προσθέτουν αυτόματα το προϊόν σας στο καλάθι αγορών τους), διαφημίση στην Amazon και δυνατότητα μαζικής μεταφόρτωσης προϊόντων και όχι μεμονωμένα, εργαλεία που θα οδηγήσουν σε άυξηση του όγκου πωλήσεων της επιχείρησης.

Συνοπτικά θα λέγαμε ότι η επιλογή του πλάνου πωλήσεων έγκειται στη στοχοθεσία της εκάστοτε επιχείρησης στην Amazon. Αν απλά θέλετε να πουλήσετε λίγα τεμάχια το Individual plan ίσως ταιριάζει στην επιχέιρηση σας, αν όμως επιθυμείτε τη δημιουργία τακτικών εισόδων με αυξητική τάση τότε είναι απαραίτητη η χρήση του Professional plan.

Ωστόσο μπορεί μια επιχείρηση να ξεκινήσει με individual plan και αφού δει ότι αυξάνονται οι πωλήσεις να μεταπηδήσει σε professional, ή το αντίστροφο αφού μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να γίνει η μετάβαση με πολύ απλό τρόπο όπως περιγράφεται εδώ.

Ετικέτες σήμανσης στην Amazon

Ο τρόπος με τον οποίο η Amazon υποχρεώνει τους πωλητές να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις και προδιαγραφές των διαδικασιών συσκευασίας, σήμανσης προϊόντων και αποστολής αυτών, της δίνει τη δυναμική να  διατηρεί μια αγορά με εκατομμύρια προϊόντα προς πώληση με μοναδικό κωδικό για κάθε είδος, ελαχιστοποιώντας το χρόνο διεκπεραίωσης από τη στιγμή που θα παραληφθούν τα προιόντα μέχρι τη στιγμή που θα είναι διαθέσιμα στο “ράφι” προς πώληση. 

Από τη στιγμή που έχει βρεθεί το προϊόν/ντα και έχουν καταχωρηθεί στην πλατφόρμα της Amazon για να αποσταλούν σε κάποια αποθήκη της, να γίνουν αποδεκτά και να είναι διαθέσιμα προς πώληση θα πρέπει να δημιουργηθούν καθ υπόδειξη απαιτήσεων της εταιρείας:

  • Ετικέτες προϊόντων ( product labels)
  • Ετικέτα δέματος ή παλέτας (case / palet labels)
  • Ετικέτα αποστολής (shipping labels)

Ετικέτες προϊόντων Amazon(FNSKU labels)

Κάθε αντικείμενο που αποστέλλεται στην Amazon μέσω FBA απαιτεί γραμμωτό κώδικα (barcode). 

Εάν υπάρχει ήδη barcode από τον κατασκευαστή στο προϊόν σας (Manufacturer/UPC Barcode – UPC, EAN, JAN, and ISBN), ενδέχεται να μην χρειαστεί να προσθέσετε περαιτέρω ετικέτα στο προϊόν σας πριν το στείλετε στο Amazon.

Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε προϊόν το FNSKU Amazon Barcode (Fulfillment Network Stock Keeping Unit). 

Μόλις δημιουργηθεί μια αποστολή στο πλαίσιο του βήματος σήμανσης, θα ερωτηθείτε  “Ποιος επισημαίνει” και θα σας δοθεί η επιλογή να επιλέξετε το Amazon ή έμπορος (Merchant). 

Εάν επιλέξετε να το κάνει η Amazon για εσάς θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το κόστος ανέρχεται περίπου 0,48€ / τεμάχιο. 

Εάν επιλέξετε να τις δημιουργήσετε μόνος σας η διαδικασία είναι αρκετά απλή και σας καθοδηγεί η πλατφόρμα. Θα πρέπει να καταχωρηθούν τα παρακάτω στοιχεία για να δημιουργηθεί η ετικέτα:

  • Όνομα προϊόντος
  • Κατάσταση προϊόντος ( καινούριο, μεταχειρισμένο κλπ)
  • FNSKU Amazon Barcode (δημιουργείται αυτόματα)

Εκτύπωση ετικετών προϊόντων για πώληση μέσω Amazon FBA

Μόλις καταχωρηθούν τα παραπάνω στοιχεία η εκτύπωση των ετικετών γίνεται με τον ακόλουθο τρόπο:

  • Μεταβείτε στην κεντρική σελίδα του πωλητή
  • Στην καρτέλα καταγραφή εμπορεύματος επιλέγεις διαχείριση FBA (Inventory > Manage FBA Inventory)
  • Επιλέξτε τη λίστα των προϊόντων σας και βρείτε αυτό για το οποίο θέλετε να εκτυπώσετε ετικέτες.
  • Στα δεξιά του επιλεγμένου προϊόντος κάντε κλικ στην Επεξεργασία 
  • Από το αναδιπλούμενο menu επιλέξτε εκτύπωση ετικετών προιοντων  (Print item labels)
  • Καταχωρίστε τον αριθμό των τεμαχίων προς πώληση.
  • Επιλέξτε είδος χαρτιού / ετικετών (Paper/Sticker Type)
    • 21 ετικέτες ανά σελίδα Α4 (63.5 mm x 38.1 mm)
    • 24 ετικέτες ανά σελίδα Α4 (63.5 mm x 33.9 mm, 63.5 mm x 38.1 mm, 64.6 mm x 33.8 mm, 66.0 mm x 33.9 mm, 70.0 mm x 36.0 mm, 70.0 mm x 37.0 mm)
    • 27 ετικέτες ανά σελίδα Α4 (63.5 mm x 29.6 mm)
    • 30 ετικέτες ανά σελίδα US Letter (1-inch x 2 5/8 inches)
    • 40 ετικέτες ανά σελίδα Α4 (52.5 mm x 29.7 mm)
    • 44 ετικέτες ανά σελίδα Α4 (48.5 mm x 25.4 mm)
  • Εκτύπωση ετικετών (Print labels)

Επιλογή εκτυπωτή 

Για να εκτυπώσετε σωστά τις ετικέτες προϊόντων θα πρέπει να:

  • Χρησιμοποιήσετε έναν θερμικό εκτυπωτή ή εκτυπωτή λέιζερ. 
  • Δε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε inkjet εκτυπωτή γιατί είναι πιο ευαίσθητοι σε αλλοίωση του barcode.
  • Να χρησιμοποιήσετε άσπρο χαρτί Α4 
  • Να είναι μόνο άσπρο/μαύρο η εκτύπωση
  • Η ανάλυση του εκτυπωτή να είναι μεγαλύτερη από 300 DPI

Η επιλογή του εκτυπωτή είναι συνάρτηση του αριθμού ετικετών που θα πρέπει να εκτυπωθούν και του κόστους αγοράς αυτού. Σε περίπτωση που τα προιόντα που θα στείλετε είναι αρκετά, προτείνουμε η αγορά θερμικού εκτυπωτή. 

Σε καμία περίπτωση όμως δε θα πρέπει να χρησιμοποιηστε εκτυπωτής inkjet γιατί αν αλλοιωθεί το barcode η Amazon δεν θα μπορέσει να το καταχωρήσει και το προϊόν θα καθυστερήσει να διατεθεί προς πώληση, πιθανόν θα υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις ή ακόμα και να επιστραφεί.

Τοποθέτηση ετικετών προϊόντων

  • Οι ετικέτες προιόντων Amazon FNSKU θα πρέπει να τοποθετούνται σε κάθε μεμονωμένο αντικείμενο που αποστέλλεται στο FBA.
  • Θα πρέπει να καλυφθούν τυχόν barcode, με εξαίρεση τους αριθμούς γραμμών σειριακού αριθμού γραμμών ή κωδίκους ελέγχου ταυτότητας διαφάνειας.
  • Θα πρέπει να τοποθετούνται στην εξωτερική πλευρά από τη συσκευασία περιτυλίγματος.
  • Δε θα πρέπει να τοποθετούνται σε καμπύλες ή γωνίες της συσκευασίας.
  • Η ετικέτα θα πρέπει να απέχει τουλάχιστον 0,64cm από την άκρη της συσκευασίας.

Η μη τήρηση των απαιτήσεων μπορεί να προκαλέσει καθυστερήσεις στην επεξεργασία και να οδηγήσει σε επιπλέον χρεώσεις.

Ετικέτες σήμανσης δεμάτων πριν την αποστολή σε αποθήκες Amazon (Box / Pallet Labels)

Αρχικά θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό των χαρτοκιβωτίων που θα αποσταλούν και αν θα είναι σε μεμονωμένα δέματα (Small parcel deliveries (SPDs)) ή Παλέτες.

Για αποστολή Small parcel deliveries (SPDs) που είναι η πιο συνηθισμένη αποστολή μικρών δεμάτων θα πρέπει να ισχύει ότι :

  • Οι ελάχιστες διαστάσεις του κιβωτίου είναι 15Χ10Χ2,5cm
  • Καμία πλευρά του κιβωτίου δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 63cm
  • Το μέγιστο βάρος κάθε κιβωτίου είναι 22kg
  • Σε κάθε κιβώτιο δύναται να περιέχονται μέχρι 150 τεμάχια.
  • Όλα τα κουτιά με το ίδιο προϊόν πρέπει να περιέχουν ίσες ποσότητες αυτού του προϊόντος σε κάθε κουτί. Για παράδειγμα, αν σε ένα περιέχονται 50 τεμάχια πρέπει σε όλα τα υπόλοιπα θα πρέπει να περιέχονται 50 τεμάχια.

Σε αντίθετη περίπτωση η αποστολή θα πρέπει να γίνει με παλέτες και στο εξωτερικό κάθε κουτιού να είναι τοποθετημένη ένα Box label έτσι ώστε οι ετικέτες να είναι ορατές όταν αποσυσκευαστεί η παλέτα στο κέντρο διανομής.οι προδιαγραφές των οποίων περιγράφονται εδώ .

Θα πρέπει επίσης να δηλωθεί αν στο κιβώτιο όλα τα προϊόντα είναι ακριβώς τα ίδια ( Case-packed products) ή αν διαφέρουν ως προς το χρώμα ή την κατάστασή τους (Individual products).

Από τη στιγμή που καθορίσετε τον αριθμό των χαρτοκιβωτίων που θα χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να το καταχωρήσετε, να προχωρήσετε στην εκτύπωση των Box labels και την τοποθέτησή τους στο εκάστοτε κιβώτιο. Για να μην κάνετε κάποιο λάθος ακολουθήστε τα παρακάτω:

  • Ο αριθμός των ετικετών θα πρέπει να είναι όσα και τα κιβώτια.
  • Σε κάθε κιβώτιο μόνο μία ετικέτα τοποθετείται.
  • Η διάσταση της ετικέτας δε θα πρέπει να είναι μικρότερη από 8,3Χ10,16 cm ή αν εκτυπωθεί σε θερμικό εκτυπωτή υποστηρίζεται η διάσταση 10,16Χ15,2cm. 
  • Μην τοποθετείτε τις  ετικέτες σε ραφή ή σε άνοιγμα στο κουτί γιατί θα καταστραφούν όταν ανοιχτεί το κουτί.
  • Αν υπάρχουν προηγούμενες ετικέτες καλύψτε τες.

Παράδειγμα για τον τρόπο σήμανσης ενός χαρτοκιβωτίου μπορείτε να δείτε εδώ

Ετικέτες αποστολής FBA

Τελικό στάδιο είναι η εκτύπωση της ετικέτας αποστολής ( shipping label )

  • Αν χρησιμοποιείτε το Amazon Partnered Carrier  πρόγραμμα τότε αφού επιλεγεί το Print box labels δημιουργείται ένα PDF με τις ετικέτες FBA box ID labels and carrier labels που αφού τα τοποθετήσετε στο κάθε κουτί ξεχωριστά δίπλα δίπλα το παραδίδετε στην υπηρεσία μεταφοράς.
  • Αν χρησιμοποιείτε non-partnered carrier αφού έχετε δημιουργήσει τα box label ( μόλις εκτυπωθούν η κατάσταση της αποστολής σας μετατρέπεται αυτόματα από επεξεργασία σε έτοιμο για αποστολή), τα δίνετε στην υπηρεσία μεταφοράς που θα χρησιμοποιήσετε για να σας δώσει τα shipping label και να τα τοποθετήσετε στο αντίστοιχο κουτί. Είναι σημαντικό το tracking number που θα σας δώσει να καταχωρηθεί στο βήμα Λεπτομέρειες παρακολούθησης αποστολής στο Amazon ( Amazon Tracking details step) είτε στην καρτέλα Παρακολούθηση αποστολής (Track shipment tab) της σελίδας Περίληψη αποστολής (Shipment Summary).

Η παροχή των σωστών tracking numbers από την μεταφορική εταιρεία, βοηθά την Amazon να λάβει την αποστολή σας έως και 30% πιο γρήγορα και να κάνει τα προϊόντα σας διαθέσιμα προς πώληση σύντομα

FBA Label Services

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω μπορείτε να παραλείψετε πλήρως τη διαδικασία δημιουργίας και τοποθέτησης ετικετών των προϊόντων σας και να ζητήσετε να το κάνει η Amazon για εσάς μέσω της FBA Label Services.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Αφού καταχωρήσετε σωστά το προϊόν,  στις ρυθμίσεις στην επιλογή “who labels” επιλέγετε Amazon. Αυτό σημαίνει ότι εσείς δεν πρέπει να δημιουργήσετε και να εκτυπώσετε κανένα barcode για τα προϊόντα σας. Αυτό θα το κάνει  η Amazon μόλις το κιβώτιο / παλέτα  φτάσει στις αποθήκες διανομής της δημιουργώντας και τοποθετώντας τις ετικέτες σήμανσης σε κάθε προϊόν που αποστείλατε.

Το όφελος από αυτήν την επιλογή είναι ότι εξοικονομείτε χρόνο τον οποίο θα διαθέσετε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας και ταυτόχρονα μειώνεται ο κίνδυνος λανθασμένης σήμανσης / τοποθέτησης των barcode από εσάς. 

Στον αντίποδα όμως είναι το κόστος χρήσης αυτής της υπηρεσίας. 

Η Amazon για τη δημιουργία και τοποθέτηση των barcode χρεώνει ανά τεμάχιο που θα αποστείλετε 0,48€,(για παράδειγμα για 10 τεμάχια το κόστος χρήσης είναι 4,8€ ενώ για 500 τεμάχια είναι 24€). 

Οπότε πριν χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία σήμανσης από την Amazon βεβαιωθείτε ότι το αποτέλεσμα της συνάρτησης χρόνου/ κόστος υπηρεσίας είναι θετικό υπέρ σας. 

Tips: 

Μπορείτε να αλλάξετε τη ρύθμιση αυτή όποια στιγμή επιθυμείτε (Amazon / Merchant). Προσοχή όμως γιατί η νέα επιλογή εφαρμόζεται σε αποστολές που δημιουργείτε αφού αλλάξετε την προτίμησή σας. Δηλαδή αν θέλετε να αλλάξετε τη ρύθμιση σε μια αποστολή προϊόντων που έχετε ήδη υπό επεξεργασία, θα πρέπει πρώτα να διαγράψετε την αποστολή και να δημιουργήσετε μια νέα επιλέγοντας με ποιον τρόπο θα δημιουργηθούν οι ετικέτες προϊόντος.

Η υπηρεσία “Πωλήσεις μέσω Amazon” της Draft

Η Draft αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία πωλήσεων μέσω amazon για την επιχείρησή σας. Εφόσον η επιχείρησή σας επιθυμεί να έχει παρουσία στην πλατφόρμα της Amazon μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να

  • Κάνουμε τα προϊόντα σας διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά της Amazon
  • Αναλάβουμε τη δημιουργία των προϊόντων στην πλατφόρμα, μεταφορά σε αποθήκες amazon και ενεργοποίηση FBA

Η υπηρεσία αφορά την αντιπροσώπευση προϊόντων στο λογαριασμό amazon της εταιρίας μας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ως εταιρία δεν απαιτείται να δημιουργήσετε δικό σας λογαριασμό και να ανοίξετε ΑΦΜ σε κάθε χώρα αποθήκευσης.

Η Draft συνεργάζεται αποκλειστικά με εταιρίες που διαθέτουν καινοτόμα προϊόντα, ικανά να σταθούν στην ευρωπαϊκή αγορά και αναλαμβάνει πλήρως την ανάπτυξη πωλήσεων.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την υπηρεσία ανάπτυξης πωλήσεων μέσω Amazon της Draft, συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.